In 1 dag jouw workshop gemaakt 

en klaar om vol te boeken met de allerleukste klanten: online of live!

Ik ben erbij op 15 september


Werken volgens drie principes

Win voor jou als expert

vol vertrouwen de expert rol pakken met een professionele  workshop die jouw kennis het beste tot z’n recht laat komen

Win voor je deelnemers

een interactieve online (én offline) workshop die makkelijk te volgen is én het gewenste resultaat brengt voor je deelnemers

Win voor je business

een workshop waar de allerleukste vervolgklanten uit rollen,  die loopt als een trein en keer-op-keer vol zit. zodat je business én je inkomen ongeremd doorgroeien.

Of je nu als voornaamste doel hebt om jouw kennis & kunde door te geven en voort te laten leven of uit te stijgen naar de top van je vakgebied…


Of je nou aankomend jaar je omzet wilt verdubbelen of juist hetzelfde wilt blijven verdienen in minder dan de helft van de tijd…


Of je vooral voor de groep wilt staan zodat daarna de leukste klanten in de rij staan voor een 1-op-1 traject met jou of dat je 10x meer impact wilt maken en alleen nog maar met groepen wilt werken…


Waar jij als expert ook van droomt…

met de vaardigheid om een fantastische Workshop te geven in je gereedschapskist wordt het haalbaar. 

Hoe meer kennis je hebt des te makkelijker je een workshop maakt??? Echt niet!

Je hebt een lange weg van opleidingen achter de rug, de nodige ervaring opgedaan en een enorme hoeveelheid kennis vergaard.  Daarnaast ben je ook nog eens razend enthousiast over wat je doet en waar je anderen mee kan helpen…


Dan zou je toch met gemak op eigen houtje een succesvolle workshop in elkaar moeten kunnen flanzen? 


Dat zou je zeggen ja...

Maar je loop al snel tegen vragen aan zoals:

  • hoe ga ik van die enorme berg kennis in m’n hoofd naar een kort-maar-krachtige workshop die z’n drie hoofd-doelen behaalt?
  • hoe mix ik de “perfecte workshop cocktail” die het professioneel, waardevol, begrijpelijk, interactief én entertaining tegelijkertijd maakt? (zowel online als offline)
  • hoe vul je de eerste groepen met de juiste deelnemers zonder een grote lijst of enorm advertentiebudget?

 Al snel ontdek je dat er een ander soort kennis en vaardigheden nodig zijn om succesvolle workshops te geven die jou, je deelnemers en je business de gewenste resultaten opleveren.

Ondernemers die zelf het wiel uitvinden, krijgen vaak te maken met:

het noodgedwongen annuleren van de eerste workshops, omdat ze geen groep bij elkaar weten te krijgen (ondanks die waanzinnig lage prijs)
enorme twijfels over hun workshopprogramma vlak voordat ze ‘m geven. de ondraaglijke spanning die daarbij komt kijken doet het resultaat vaak geen goed.
glazige blikken, afgehaakte deelnemers en een ongemakkelijke “inactieve” sfeer waardoor er een nare bijsmaak aan de eerste workshop ervaringen overgehouden wordt

Veel experts denken dat ze met gemak een succesvolle workshop in elkaar kunnen flansen, omdat ze de inhoudelijke kennis hebben. 

Om dan te beseffen dat er veel meer nodig is om een Workshop te creëren die professioneel, waardevol, begrijpelijk, interactief, entertaining én winstgevend tegelijkertijd is.

In your dreams kijkt er iemand over je schouder mee zodat jij niet hoeft te buffelen en geen beginnersfouten maakt. Zodat jij stap voor stap geholpen wordt bij het creëren van een workshop die volgeboekt wordt - omdat-ie zo retegoed is (en jij hem zo goed kan verkopen).

 

Bijvoorbeeld iemand met: 

 

  • meer dan 15 jaar ervaring in het geven van workshops die daadwerkelijk impact hebben op het leven en werk van mensen
  • een helder en concreet stappenplan dat zich keer op keer in de praktijk bewijst en workshops maken veel makkelijker maakt
  • tientallen succescases van andere ambitieuze ondernemers zoals jij (je leest er een paar van op deze pagina)
  • meer dan 30 (!) jaar ervaring als ondernemer van verschillende bedrijven én ervaring en kennis van de corporate wereld – zodat jij ook inhoudelijk goed geholpen wordt

Ik heb goed nieuws voor je – lees snel verder!


In 1 dag  een workshop klaar om vol te boeken met de allerleukste klanten, online of live voor minder dan 400 euro!

Dit is dé manier om er in heel korte tijd voor te zorgen dat je kan stoppen in je eentje aanmodderen, uitstellen en verkeerde keuzes maken (zoals teveel willen vertellen of dingen vertellen die voor niemand interessant zijn). Geen gepieker meer over techniek. Geen twijfels meer over je aanpak. En geen onzekerheid meer over de verkoopbaarheid van je workshop.


Jij hebt eindelijk een simpele manier om jouw kennis en expertise in een workshop te gieten waarvan je weet (!) dat klanten erop zitten te wachten. Je maakt een workshop die inhoudelijk strak en goed in elkaar zit. En die praktisch zichzelf verkoopt – zo goed istie.  Een perfecte binnenkomer voor samenwerking bij jouw ideale doelgroep.

Waar sta jij over 4 weken?

Doe je dan nog hetzelfde als nu?


Met een overvolle planning die je weinig oplevert qua inkomsten, impact en fun? Terwijl je wéét dat er meer in zit? Meer in jou en je expertise? 


OF


Sta je dan in een lekker geventileerd zaaltje of relaxt vanachter je eigen laptop een perfecte workshop te geven aan een dolenthousiaste groep deelnemers?


Je mag het zelf zeggen


Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Want er is een hele simpele oplossing

Eerlijk is eerlijk: veel workshops van ondernemers die de sprong wagen zijn niet allemaal even goed (en verkopen slecht). Dat komt doordat ze heel belangrijke vaardigheden missen en vergeten een simpele strategie toe te passen.

Wat als je een methodiek leert en een simpele strategie toepast?

  • Jij doet goed en simpel marktonderzoek - zodat je alleen maar workshops ontwikkelt waar behoefte aan is.
  •  Jij kent alle geniepige valkuilen en beginnersfouten (die je dus kan voorkomen).
  •  Je leert een structuur om jouw workshop te bouwen – die je voor alle volgende workshops kan gebruiken.
  • Je past didactische principes toe zodat jouw klanten krijgen wat jij ze belooft. Je stopt in de workshop precies wat nodig is: niet teveel en niet te weinig – qua inhoud klopt het helemaal.
  • Je scherpt je verkoopvaardigheden (je wil je workshop toch verkopen?) – maar dan wel op een slimme manier.*
  • Je bouwt vertrouwen op en staat zelfverzekerd voor de groep (ook als het online is)


* Zonder ingewikkelde funnels en dure advertentiekosten.

Dan kan het gaan zoals Petrine van Olst van Credifit mij schreef:

Zij heeft de workshop ‘Grip op je knip’ gemaakt: Om ondernemers te leren hoe je grip houdt op je geld. 

Na het volgen van deze workshop weet je hoe je inzicht kunt krijgen in de geldstromen binnen je onderneming. 

Je weet hierdoor op tijd of je wel of niet aan je betalingsverplichtingen kunt voldoen en je eventueel nog kunt bijsturen. 

Dit geeft rust en ruimte waardoor je je als ondernemer volledig op je business kunt focussen!

Het mooiste dat ik van Marja heb geleerd is te leren denken in wat het resultaat is voor de klant.

 Als jij met jouw kennis een echt probleem oplost voor de klant dan heb je zijn aandacht. 


Door de structuur van Workshoptrainer aan te brengen in mijn hersenspinsels kan ik nu de markt op met mijn idee.


Deze klanten gingen jou ook voor

Rosemarijn Hermans

Ipsum Counselling

Deze training heeft mij een helder en concreet beeld gegeven hoe je een workshop opbouwt. 

Door zelf direct aan de slag te gaan lukt het om je eigen ideeën in een format te gieten 

Hetty Jungschläger

hartcoherentietrainer

De training geeft precies waar ik naar op zoek was: een workshop maken (inhoudelijk, opbouw, indeling, in te zetten werkvormen) en een verkoopstrategie om klanten te werven.

Ik begrijp nu hoe je een workshop opbouwt en ben in staat om van elk onderwerp een workshop te maken.

Peggy Voorburg - 

Vrij van Codependentie

De structuur was heel fijn en goed. Marja is heel toegankelijk en dat je tussendoor ook vragen kunt stellen is super.
Ik heb zelfs besloten om aan het traject Maak Volgeboekte Programma’s mee te doen. 

Volgeboekte workshops

Hoe zou dat voor jou zijn?

Wat levert deelname aan deze dag jou op?

Zoals de naam al aangeeft: het levert je volgeboekte workshops op online of live


Dit krijg je: 

  • 1 dag live training waarin we alle stappen van de Workshop-methodiek in de juiste volgorde doorlopen
  • ontwerp en structuur van je workshop
  • een duidelijke heldere bijdehante belofte 
  • een geweldige naam voor je workshop waardoor verkopen zoveel makkelijker wordt
  • een verkoopplan waarmee je direct de volgende dag aan de slag kan om je eerste workshop te vullen

Deze dag zijn we te gast op een heerlijke plek in Hilversum in de kerk van Vera en Daan, House of Meaning, met uitstekende koffie en goede gezonde lunch.


En speciaal voor deze eerste groep heb ik twee bonussen!

  • een 1 op 1 'Check Je Workshop Gesprek' om je voortgang en vragen te bespreken
  • 3 maanden toegang tot de academie voor workshoptrainers waar alle theorie en voorbeelden terug te vinden zijn om nog eens in je eigen tempo terug te kunnen kijken 


Dit programma (over hoe jij een goede workshop maakt en vol krijgt:-) is speciaal voor jou als


  • Je weet niet goed hoe je een inhoudelijk echte goede workshop maakt
  • Of hoe je die daarna gevuld krijgt met deelnemers.
  • je nu over wilt gaan op online werken 
  • je al vaak gedacht hebt om een workshop te maken maar het nog steeds niet hebt gedaan. 
  • je niet goed waar te starten


Deze methodiek is goed in te zetten voor online en offline workshops. Veel stappen zijn namelijk hetzelfde en de uitvoering online kan zelfs de leerprestaties nog verbeteren. Hoe vind je dat? Ook besteden we ruime aandacht aan deelnemers vinden voor jouw workshop.


Inhoud en ondernemen gaan in dit programma dus hand in hand!


en dat al voor nog geen 400 euro!

Datum

15 september 2021

Investering

€ 395 ex btw

Tijdstip

09:30 - 17:00

Locatie

House of Meaning, Bergweg 6 Hilversum

Dit heb je aan het einde van het programma bereikt

Je begrijpt waarom workshops geven lucratief is voor jouw klanten en voor jou

Je hebt de behoefte in de markt getoetst

Je hebt jouw heldere belofte voor deelnemers glashelder

Je hebt jouw (online) workshop inhoudelijk ontworpen

Je hebt je verkoopstrategie bepaald om je workshop te vullen

Je bent klaar om  jouw eerste workshop vol te boeken

[socialbuttons]